fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

Varit lat.

Kategori: Allmänt

Gjorde allt jag skulle göra igår förutom att snacka med min lärare. Gick o la mig så fort jag kom hem igår  var så jävla trött. somna typ vid 19 och vakna inte förens kl14 idag. Sen var de bara att sätta igång o brålka med CSN och skolan och alla andra. Är så jävla trött på CSN dom kan ta och äta min skit!!!! Gud va sur jag är på dom jag har gjort dfe jag ska göra GE MIG MINA PENGAR FÖR FAN!!!!!
 
Sen stack jag och handla mat och kattsand sen var de bara att äta och försöka hinna i tid till boxningen. Vi kom typ 20min sent så vi satt och kolla sen när de var slut så snacka vi med tränan och så kom vi överens att vi skulle komma och träna om två dagar. Tror nästan att jag också ska börja boxning. Kan bara inte låta bli och jag måste bli smal. Har märkt att det har blivigt svårare att gå ner. Men å andra sidan så har jag nog ätit mer en va jag brukar. Måste börja tränare hårdare. boxningen är 3gånger i veckan typ två timmars träning.
 
Måste snart sätta mig med spanskan. Känns som att jag ligger efter i den så måste sätta mig o plugga o komma i kapp.
 

Kommentarer

  • mybetterself säger:

    CSN suger. Jag måste också försöka ta kontakt med dom. :/

    2012-06-27 | 12:09:26
    Bloggadress: http://mybetterself.blogg.se

Kommentera inlägget här: