fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

13 dagaer kvar...

Kategori: Allmänt



Jag vill bara försvinna ner i ett litet mörkt hål och aldrig mer komma upp.
Tuvär så lär inte de hända.
Jag har för många måsten. Den människan som sa att det inte finns några måsten. Kan inte ha haft barn. Idag ska jag sitta vid skolbänken för första gången på två år. Men först ska SKANSKA kille ska komma och mäta duschväggen och sen ska jag till S skola. Hon ville att jag skulle följa med för att se hur det är på hennes skola. Vet bara inte hur länge jag kommar att orka vara vaken är så otroligt trött fattar bara inte varför jag är så trött. Hade börjat bli piggare men nu går det åt andra hållet igen suck...
Måste fortfarande damsuga och våttorka jag har inte längre 3 djur det är dubbelt så många som driver omkring just nu... Varför måste alla djuren fälla samtidigt?

Morsdag på söndag jag har lyckats "lura" med mig min storebror. Han kan vara väldigt lätt mutad ibland. Själv är jag väldigt närvös, vet om att jag kommer att behöva äta inför alla. Vi ska grilla och känner jag mamma rätt så kommer det bli mycket mat också men men vad gör man. Ska ta och ringa mamma imon också och se om hon har tagit framm alla mina papper som jag har bett henne om.
Nä nu får jag sluta skriva måste väcka B och ut på promenad. Det är kallare en va det har varit på flera dagar och personligen tycker jag att det är ganska skönt, det är 11grader uten just nu och solen har percis börjat gå upp...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: