fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

Att göra..

Kategori: Allmänt

* Gå ut med B [X] (38min)
* Städa min sida av sängen [X]
* Sätta alla böcker på sin plats [X](50min)
* Sova [X]
* Gå ut med B [X](2timmar)
* Damsuga []
* Våttårka []
* Gå ut med B [X](30min)
* Bädda om sängen []
* Ta de lite lungt [X] (kolla film)
* Laga mat [X]

Sen vet jag inte vad jag ska göra kanske sova. Men de tar vi då. Skrev inte träna för jag vet inte om jag kommer att årka de idag har inte sovit något i natt så kan väl säga att jag går på ångor. Har bara 10 saker att göra och har tänkt att göra dom fort så jag hinner sova innan kl.16. Men nu får jag sticka ut me B.
Tidig morgon så antar att jag kommer att få mycket gjort solen har knappt gått upp och det är redan 18grader ute.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: