fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

Barndoms minnen

Kategori: Allmänt

Sitter hemma hos min store bror och kollar på Lejonkungen i 3D. Jag ÄLSKAR den filmen! Sitter och citerar hela filmen och nä jag har inte alls sett den för många gånger. Jag bara älskade filmen när jag var liten. Disney har aldrig gjort en bättre film.
Jag och min bror satt och tjocka oss men hämt mat. Jag fick lammspett med pommes. Gud va över mätt jag är. Det värsta är att jag aldrig lär mig att jag inte ska äta så mycke. Men, men gjort är gjort.

Min mormor köpte min födelsedagspresent till mig igår. Hon ville köpa kläder till mig för att jag har inte så mycke kläder som passar längre. Så vi gick runt i lite affärer och kollade kläder och det konstigaste genom alla tider hände. Dom hade inte min storlek. Jag har W26/L30-32 och dom hade inte den storleken så fick ta W27. Det känns så konstigt. När jag kollar på byxorna så känns dom jätte små men när jag har dom på mig så känner jag mig jätte fet. Har jag så fel uppfatning om hur jag ser ut??? Nä... Jag vet precis hur jag ser ut men jag fattar inte hur jag kommer i dom jävla byxorna eller tröjan för den delen. Den e S! jag är för tjock för att ha S....

Idag köpte jag en till tröja. Jag bad V om typ 80kr för jag hade inte pengar så de räckte men sen när vi skulle hem så börja han gnälla om att jag är dyr och att jag kommer ta slut på alla hans pengar. Han frågade om jag behövde not och sen går han och köper det. hur kan han då säga att jag är dyr jag sa att jag kunde köpa de non annan gång nä jag hade mer pengar. Jag behövde bara en tröja. Han som ville köpa allt de andra. Sen frågar han varför jag är ledsen. Kan de vara för att han säger att jag tar alla hans pengar så han inte kan köpa mat. Var det så jävla konstigt att jag blir ledsen.



Jag hoppas ni har haft en bättre dag en va jag har haft och komihåg att ha era barnsliga stunder ^^ <3 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: