fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

Blodtryck

Kategori: Allmänt

Har legat i sängen större delen av dan, dom få gånger jag inte var i sängen utan skulle ta mig till badrummet så fick jag blodtrycksfall och höll på att svimma. Så fick så snällt ligga kvar i sängen och inte kunna göra något. Var lite orolig för att jag mådde illa så ringde Pappa för att fråga han om mitt illamående kunde bero på min blodbrist och när jag i så fall borde börja bli orolig.

Han sa att alla mina symtom kunnde bero på blodbristen och att om mina blodtrycks fall höl i sig mer en 20minuter så måste jag åka till akuten på en gång. Som tur var så höl dom bara i sig ett par minuter sen gick dom över. 

Allt detta har lett till att jag är så grymmt rastlös och sen gör de ju inte saken bättre att V ville ha indisk mat till kvälls mat. Jag kan inte äta de för då slutar det alltid med att jag tappar kontroll kan inte sluta äta. Fan va jag blir sur på mig själv.

Kommentarer

  • fat dreamer säger:

    Svar; Nej, det räcker med en kommentar så jag har ip adressen om det skulle hända något :) lösenordet står i e-postfältet (ta bort ''@hotmail.com'', man var tvungen att skriva en mailadress. så det är bara själva namnet innan @!) och resten står i inlägget! :)

    2012-05-10 | 06:11:23
    Bloggadress: http://fatdreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här: