fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

Förkyld

Kategori: Allmänt

Som att de inte var illa nog från första början nu är jag förkyld på allt. Suck varför måste allt skit hända på en och samma gång???
Jag måste värkligen ha får non till att bli sur på mig me tanke på att non straffar mig med all skit på en och samma gång.... Hoppas värkligen att jag blir bättre snart.. Jag pallar inte vara sjuk, hatar att jag alltid blir sjuk så fort non annan nyser. Nu måste jag äta mer en va jag igentligen vill bara så kroppen kan återhämta sig. JAg kommer att bli en tjockis men jag får väl hoppas på att jag blir av med förkylningen fort som fan.



Men ska vi se de från den ljusa sidan så ska jag ha Z imon. Jag är så glad att äntligen få ha han igen. Min lille pojk som jag har saknat så mycke. Ska försöka ta och kasta boll med han imon. Tycker bara att det är synd att B inte kan vara med för att han inte lysnar :( Hade velat kunna ha B lös så som jag har Z men det går inte för att B bara sticker. Synd att jag var tvungen att lämna bort han så länge och inte kunde träna han att gå utan koppel :( Hatar att bo i stan hade hälre bott på landet. Men ibland e de bra att bo i stan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: