fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

Förlåt

Kategori: Allmänt

Förlåt att jag inte har skrivit något på länge. jag har bara haft så mycke olika tankar i huvet som inte får mig att må specielt bra. Jag hade hällre velat försvinna så jag slipper tänka på allt jobbigt. Det är nästan att jag ångrar att jag totalvägrat att veta i nästan 18år. Hade hällre velat vara en liten ungen igen så jag hade sluppit vara så med veten om att det jag mins inte passar ihop med värkligheten utan att det bara är en liten del av allt som hänt....
Det är jobbigt att inte veta varför jag är som jag är. 
 
Vågen visar fortfarande lite + så det är ju bara som att strö salt i såren men det fixar sig väl någon gång. Det är som att jag har not en väg kommer fan inte under 54. börjar bli så jävla trött på att se den jävla siffran!
Hade velat vara en unge igen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: