fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

Läkare

Kategori: Allmänt

Så nu är det snart tid att gå upp och hoppa in i duschen. Sen är det bara att gå ner till tåget och möta upp både min mamma och min mormor vid centralen bara så vi kan sticka till läkaren. Märks det att min familj inte litar på mig eller??? Jag har sån ångest över att behöva sitta och prata med läkaren om provsvaren och att behöva ställa mig på vågen och se att jag har gått +. Även om jag vill att han ska se att jag inte har gått ner så kommer jag ha gått ner men jag vet oxå att jag kommer att ligga på + för att jag kommer att ta så mycke skit på mig som möjligt så jag blir tyngre... Fan va jag hatar mig själv. Jag är så jävla äcklig. Vill inte stå på vågen vill bara stoppa huvet i sanden. Gud varför måste alla följa med och se hur fet jag är?


hoppas värkligen att alla får en fin dag <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: