fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

Orginellt

Kategori: Allmänt

Hängde ju med till S skola och så fort jag gick innan för dörren så var det som att gå i högstadiet igen.
Hur kan folk börja snacka skit om mig när man inte ens känner mig???
Sen kommer en liten knubbig, långhårig kille som såg ut som en tjej och frågar "E du kille eller tjej???". Jag svara han "ja jag e en kille med tuttar och fitta. Men jag ser att du är en kille med tuttar och ser ut som guldlock". 

Jag brukar inte vara elak men non jävla gräns får man fan ta och dra. Jag har fått höra hela mitt liv att jag är ett missfoster, att jag är skäggiga damen, att jag är en appa eller att jag är en kille. Jag vet om att jag inte är som alla andra men jag fattar inte varför det stör alla så jävla mycke. Är trött att jag hörra samma ut tjatade sak.

   

Blev sur under sista lektionen. Läraren höll en föreläsning om förintelsen. Så mitt i allt ihop så bryter två tjejer ut i ett as garv. Blev sur för att det inte var rätt till fälle att sitta och skratta när man snackar om att lite drygt 10miljoner människor avrättades. Det handlar om respekt! Det är inte bara en siffra, bakom var nummer finns det ett ansikte, en människa och en historia. Blir sur att min generation inte bryr sig om det som har hänt!

Jag börjar tappa hopp inför framtiden när jag ser hur puckade människor kan vara.
(och när jag menar inte alla utan bara dom som beter sig som idioter)

Maten idag har mest bestått av olika typer av mjölprudukter. Men har inte ätit någon riktig mat idag så jag är väldigt besviken på mig själv, tycker inte om att gå och små äta. Men va ska man göra i efter hand, det är väldigt lätt att vara efter klok.

Hoppas ni har haft det bättre en va jag har haft de. <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: