fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

orolig....

Kategori: Allmänt

ska iväg idag så lär inte skriva not här förens jag kommer tillbaka. ska hem till min mormor och jag ska vara där tills imon sen vet jag inte riktigt var jag ska men de löser vi då. det jag är orolig för är att jag inte kommer att ha någon våg eller någon tillgång till en förens när jag är hos läkaren och det känns inte alls bar. Vågen visar i alla fall 54,5kg och jag har ätit 125g hallon dom var så söta men men nu måste jag i väg.

 hoppas alla har det finnt där ute <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: