fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

resultat

Kategori: Allmänt

Tack vare att jag mer eller mindre har legat i sängen den senaste veckan så har det slutat med att jag har gått upp 2,2kg. Jag är så jävla äcklig. Hur fan kan jag ha gjort så här mot mig själv. Kommer att få spendera en till sommar tjock som en jävla ko. Nä förlåt nu var jag dum mot kon.
Vill bara bli frisk så jag kan börja träna igen. Nu skiter jag i att jag inte mår bra nu ska jag fan nå mina mål och börja träna igen. Har tagit två dulcolax så jag får ut all skit jag har kvar i mig efter all mat jag har tryckt i mig och sen är det fan bara att ta sig själv i kragen. som tur är så jobbar V inte kväll på 3 veckor så jag slipper äta så jävla sent. jag ska nå mitt nästa delmål och jag ska vara smla till sommaren. Är trött på att se den gigantiska kullan jag har på magen ser fan ut som att jag hade vatt gravid! Vill ha en platt magen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: