fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

Sommar...

Kategori: Allmänt

Jag blev så glad... Det var så fint väder hela dagen men typ vid 18 så öppnade hela himmen sig och regnet bara vräkte ner. Jag blev så glad :D Det var varmt regn. Jag börja ropa på S och se om hon ville följa med ut i regnet men de ville hon inte för hon låg och sov :( Så jag tog ut B och lekte i regnet ^^. Ja jag blir glad för de lilla ibland. Jag gillar inte sommaren för att det är varmt och jag hatar min jävla allergi. Älskar regnet för då slipper man all pollen. V fick gå hem i regnet och han var inte glad för att han var blöt och jag var över lycklig för att jag var blöt hihi.

 

När de hade slutat regna så satte vi oss och åt kvällsmat det blev chili con carne med ris och mackor. V satte igång en film. När den var slut så skulle jag raka håret på alla och sen damsuga men det blev inte riktigt så. Det blev bara att jag han med att klippa och raka håret på alla men han inte städa färdigt :( Är faktist lite besviken på mig själv. men jag får väl göra de imorgon istället.

Klockan är typ 1 och det är 19grader varmt ute ska snart ta på mig och gå ut med B på en promenad i mörkeret.
Det är därför jag igentligen föredrar att bo ute på landet. Det är mindre folk en va det är i städerna. Får ta och sticka upp till min Fru i sommar så vi kan hitta på bus :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: