fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

söt

Kategori: Allmänt

Vi firra V och Lille Man idag. Så det va kakor och tårta men som tur var kom jag undan och slapp äta de. Men V tyckte att jag skulle äta något så det blev lite ris och korvstroganoff (66g). När jag var färdig så bestämde vi oss för att gå ut för de var så finnt väder. Vi spenderade eftermidan i statsparken på lekplatsen med Lille Man och dom andra. Hunden var med så han rullade sig lite i gräset och det värkade som att han hadde vårkännslor. Efter att jag och S hade suttit ner och blivit rastlösa så bestämde vi oss för att de var tråkigt att sitta där och inte göra not så S fråga om vi skulle ta en runda och köpa sushi till kvällsmat. Så vi gick en runda och på vägen tillbaka så köppte vi med oss 9bitar sushi hämta dom andra o gick till affären för att köpa de vi behövde till pizzan som dom andra skulle ha. när jag gick ut för att hämta B (hunden)som stog utanför affären. helt plötsligt börjar han hoppa och dra när jag ska knäppa låss han så min hand slås mot lyktstolpen och jag skada handen riktigt illa. Så V fick ta hunden när vi gick hem. Det enda jag kunde tänka på hela vägen hem var vilken jävla tur jag har som för engång skull inte skada min högerhand. Så när jag kom hem var det bara att göra maten, äta och sen sjöng V för mig. Han tyckte synd om mig för hag hade slått mig så han sjöng var ska vi sova i natt. Ibland känner han värkligen mig. Finns de not bättre en en kille som sjunger på skånska.
Somna som en ståck vaknade inte förens jag råka lägga mig på handen. Det var en väldigt dum idée. 
Men men nu är jag vaken igen och jag lär nog vara de ett par timmar till.   

Hoppas alla andra också har fått en varm och solig dag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: