fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

tiden tickar

Kategori: Allmänt

månda kommer allt närmare och min mage börjar bråka bara för att jag är så närvös och orolig. jag vill värkligen inte till läkaren. jag vill inte dit och bli dömd. jag vill inte behöva ställa mig på vågen och jag vill värkligen inte höra att jag har gått ner för mycke. jag vill inte behöva fortsätta att ha kontakt med läkare eller psykologer angående min vikt. jag är inte under viktig. jag väger 54,6 mitt BMI är 20,1. så fattar inte varför jag måste till läkaren. hoppas han bara glömmer att han måste väga mig så jag slipper den delen. jag vet om att jag inte har gått ner mycke på den sensate månaden bara typ -5kg men har värkligen inte försökt att gå ner jätte mycke för då hade han värkligen gnällt.

Jag är värkligen orolig att läkaren och min mamma skulle få för sig att jag behöver "tvångsvård" för jag vill värkligen inte ha hjälp för jag har inget problem.
pallar inte ha mer problem med min familj pågrund av min vikt. vill bara få vara så smal som jag själv vill... är vuxen människa borde få fatta mina egne beslut utan att non kolla mig hella tiden.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: