fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

Inte lätt att vara lill gammal

Kategori: Allmänt

Min mormor fick mig att känna mig väldigt gammal idag. Hon är 85 år gammal och hon fråga mig om jag ville ha en dramatenvagn. Jag frågade henne varför jag ska ha en sån. Hon svara du har blivigt så liten att jag inte vill att du bär tunga saker. Min enda tanke var suck... Hon kommer att bli väldigt glad när hon märker att jag kommer att bli enu mindre  som hon säger. Men jag sa till hene att jag kunde ta vagnen. Hon gav mig det fina förslaget att jag kunde ta den vagnen med mig när jag käper hundmat så lipper jag bära den. Min mormor är väldig gullig ibland.

Lämnade Z idag. Hade velat ha kvar han bara för att vara helt säker på att hans tass tas om hand som den borde. Han hade skadat den i fredas. Han hade brutit en klo och gud va den blödde. Hade så svårt att få stop på blodet men de gick tillslut. Annars har väl dom senaste dagarna gott hyfsat bra om man bortser från maten. Mig förkylning har blivit lite bättre min feber har börjat försvinna så det går väl åt rätt håll i alla fall.

Har bestämt mig för att denhär veckan ska jag fan sköta min mat. Jag pallar inte se samma siffra mer jag vill inte ställa mig på vågen en gång till och se 54,x. Vill komma ner till 50-52 innan jag fyller år och jag har inte så många veckor på mig. bara 16 dagar kvar. Gud va illa mående jag blir. Det kan inte stämma. Var har all tid tagit vägen?? hur kan tiden bara ha sprungit ifrån mig?
jag vill inte bli ett helt år äldre och fortfarande vara fet.
 
Nu är det bara att blicka framot och ge allt för att nå mina mål....

Kommentarer

  • Fat dreamer säger:

    Svar; Hon röker, använder pengarna till cigg och snus eller köpa godis och annat skit till min lillasyster. Bort med allt det så hade det vart helt okej. så fort det är jag som vill eller begär någonting så ska det bli största saken av det, medans när mina syskon då är svaret ''ja det är klart gumman''. Till mig är det ''nej, punkt slut''. Blir så arg :(

    2012-05-21 | 17:40:43
    Bloggadress: http://fatdreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här: