fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

EGO TRIPP

Kategori: Allmänt

jag är en jävla tjockis! har nästan gått upp 0,5kg. Det är så jävla mycke. Det värsta är att jag inte kan göra något annat en att bara ligga i sängen och se på hur jag flyter ut. Vill fan inte äta men vet om att jag måste och jag måste börja ta mina jävla tabletter. Fan hatar mig själv! Jag är så jävla sämst.
Jag måste pucha mig hårdare en va jag gör just nu. Vet bara inte hur.
Jag har ångest över att dricka te för att jag kommer att bli tjock men jag vet om att de inte kommer att hända. Inte så mycke kalorier i de. 

Jag känner mig som värdens tjockaste kvinna. Jag är trött på att hela tiden höra från alla "herre gud va smal du har blivigt" eller "men gud va har du gjort människa du har blivigt så smal". VA FAN e ni blinda eller???  
Ser ni inte skilnad mellan att vara tjock och smal eller??? Om ni vill kan jag demostrera skillnaden!


Detta är ett fetto!  som jag....


Och det här är en va jag anser är en normal smal människa. så fin och smal jag vill vara...

Min våg måste vara trasig för jag kan inte väga 53,9kg är för fet för att väga de.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: