fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

GRAVID tröja

Kategori: Allmänt

Halv ligger i sängen med min GRAVID tröja på mig. Anledningen till att jag har den tröjan på mig är för att jag känner mig så jävla fet. Dagen började bra. När jag stälde mig på vågen så visade den 53,6kg och de e ju bra i alla fall men sen gick allt åt fan. Sen spendera jag hela kvällen med att äta. Listan är nästan en mil lång och jag fattar inte att jag har ätit så mycket. Jag har ätit en kycklingvinge, 3patacones, 2kyckling filéer, 4mackor, 2varma mackor med ost, chorizo, feta och tomat. Fan vilket jävla fetto jag är!!! Jag förtjänar fan inte ens mat. Kommer aldrig att bli smal när jag hela tiden trycker i mig mat. Specielt inte när jag trycker i mig mat i den här mängden. Min mamma hade rätt jag kommer att misslyckas med allt jag gör. precis som jag misslyckas nu.



Jag är tacksam att det finns någon som kan tänka sig att älska mig trots att jag är ett sont jävla fetto. Men det roligast är att han tycker om att jag är smal men han vill värkligen inte att jag ska bli så smal att jag kommer ner till "size zero". Jag har aldrig brytt mig att ens komma i närheten av den storleken. Jag vill bara nå mitt "slut mål" som för till fället ligger på 49,3kg. Men jag funderar på att ändra mitt slut mål. Kommer 49kg vara tillräckligt? Kommer jag att vara "nöjd" eller kommer jag fortfarande vara fet??? Det snurrar väldigt många tankar i huvet på mig just nu....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: