fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

slav

Kategori: Allmänt

Jag har precis gjort mitt spanska prov. Det gick inte så bra... Fick IG på ett språk som jag har snackat i typ hela mitt liv. Jag har tre olika språk som jag lärde mig samtidigt så jag har inget "hemspråk" men jag borde ju kunna få ett bra betyg i alla 3. Tänk va fel man kan ha -_-... Synd att jag inte lärde mig att stava ^^.

Jag är hemhjälp i mitt eget hem. Vi är 4 som bor i lägenheten. Två vuxna och två tonåringar. Jag anser att bor man tillsammans så skitar man ner tillsammans och då städar man tillsammans. Tydligen så har jag fel. Tydligen så ska jag plocka upp efter alla, städa upp efter alla och laga mat till alla. Skulle jag be M göra not typ bedda sängen, plocka upp efter sig eller spola toan efter sig.  NejNej det är hemskt jag ber honom göra för mycke.
i'm walking on eggshells. Jag hatar att behöva vara stressad i mitt eget hem.

Hatar att stressa för de enda jag gör är att jag håller truten och när jag säger hålla truten så menar jag att jag stoppas den full med mat. Är de konstigt att jag går upp i vikt. Ps. väger 54,0 suck. Har ont i magen, mår illa och vill inget hälre en att spy. Hatar att jag inte kan de häller. Kan jag inte bara trilla ner och dö.  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: