fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

Vet inte...

Kategori: Allmänt

Jag sitter och jag vet inte vad jag ska skriva. Har för många jävla tankar i huvet och kan inte ens sammla mina tankar. Ena stunden har jag ångest över min mage, andra så sitter jag och funderar på att jag måste ha ett jävla fel i huvet eller något. jag försöker att undvika min bror bara för att andra är idioter.
Varför är jag så jävla osäker?

gud måste värkligen särpa mig på alla plan i mitt liv. Det har tagit mig nästan en timme att skriva det här inlägget de e så jobbigt jag tycker allt är. Jag vill fan inte längre. Varför måste alla alltid sparka på en när man ligger ner??? 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: