fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

Valborg

Kategori: Allmänt

S fyller år ja den första maj men vi fira henne en dag innan. det var en trevlig dag men jag åt alldeles för mycke med mat, tårta och pizza. Hatar att ha Lille Man hemma när jag e själv med han. Det är inte för att jag inte tycker om att vara med han det är att jag måste äta med han eller så kan han sitta i flera timmar och bara pilla och leka med maten. Sen på allt så ville V vara snäll och köppa hem mat. Så han köppte lammspett till mig. Det var gulligt av han men fick sån ångest över att jag jag åt för mycke mat. Vet inte varför jag var tvungen att äta så mycket så var tvungen att gå med B i ett dåligt försök att dämpa min ångest. Det hjälpte inte så mycke. Så nu ligger jag i sängen och kan inte sova för jag vet om att jag kommer att ha gått + idag.
jag hadew tänkt att gå ner och kolla på majbålet med V och Lille Man men det blev inte så för Lille Man fick feber så det är första året jag missat majbålet :( ja jag e grymt barnslig ibland men jag tycker om majbål, julgranar, påskägg och allt annat sånt.

Just nu ligger jag i en lägenhet med 6 andra människor och de känns som att alla dömmer mig för de jag ätit idag. Det värsta är att det inte kommar att vara över föresn imon. Det är ju klart att alla ska fylla år typ samtidigt Lille Man var hos sin mamma när han fylde år så vi firar han den 1, V fyller den 2 och S fira vi ju idag så Suck imon blir det kakor och tårta igen. Kommer fan gå upp ett ton på dom här 3 dagarna. Kan jag inte bara krypa in under en sten så jag slipper allt....

Hoppas alla har haft en trevlig valborg hur ni nu har bestämt att fira...

Kommentarer

  • Linn säger:

    Sv: Ja, det är sjukt. Det har gjort att jag fått svårare att lite på folk. Hoppas BUP inte gör det. Jag måste prata med dem!

    2012-05-01 | 14:03:25
    Bloggadress: http://awayfromthefat.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: